Komunikat prasowy w sprawie udziału klubu Twarde Pierniki w europejskich pucharach
23 czerwca 2017Sezon 2016/2017 to dla klubu Twarde Pierniki S.A. okres licznych sukcesów zarówno sportowych, jak i organizacyjno-marketingowych. Wywalczyliśmy historyczny dla Torunia sukces sportowy – Wicemistrzostwo Polski oraz uzyskaliśmy rekordową frekwencję kibiców na meczach – w skali sezonu 60 000 osób żywiołowo dopingowało naszą drużynę. Przez trzy lata działalności, nasz klub wypromował swoją markę przede wszystkim jako wiarygodny partner w biznesie. Przejrzystość i płynność finansowa jest dla nas kluczowym narzędziem działalności. Po wnikliwej analizie dokumentów formalnych i finansów klubu oraz braku zapewnienia pozyskania minimalnego budżetu, klub Twarde Pierniki S.A. nie składa dokumentów zgłoszeniowych do udziału w rozgrywkach europejskich.
Kolejny sezon zamierzamy poświęcić na wnikliwą obserwację europejskich pucharów, zarówno w kontekście sportowym, jak i organizacyjnym. Pozwoli nam to na zebranie niezbędnych doświadczeń i podjęcie wyzwania w przyszłym roku. W najbliższym okresie ukierunkujemy swoje działania na zbudowanie szerokiego grona sponsorów, którzy będą mogli nas wesprzeć w przyszłym sezonie w rozgrywkach na arenie międzynarodowej. Specjalnie dla Nich przygotowany został projekt „Moje Twarde Pierniki”, którego celem jest zapewnienie spełnienia potrzeb i oczekiwań marketingowych obecnych oraz przyszłych Partnerów. Sponsoring sportowy w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy to emocje towarzyszące rywalizacji, które sprzyjają łatwiejszemu zapamiętywaniu prezentowanych produktów lub marek, a związku z tym stanowią najefektywniejszą formę promocji przedsiębiorstw.
Celem strategicznym klubu Twarde Pierniki S.A. jest w dalszym ciągu trwały i zrównoważony rozwój wszystkich filarów jednocześnie (tj. drużyna seniorska, grupy młodzieżowe, kibice, sponsorzy) uwzględniający aktualne możliwości finansowe.
Maciej Wiśniewski
Prezes Klubu Twarde Pierniki S.A.